Dag 0

Hej!

Detta är mitt första blogg inlägg för den här sidan och den här handlingen.

I denna bloggen ska jag skriva ner allt jag gör för att lära mig att sjunga. Jag har en väldig alldaglig röst inget speciellt med den, men jag tror att alla kan lära sig att sjunga, och har då tänkt göra ett försök.

Jag hoppas att den här bloggen kommer att bli läst av 1000-tals människor här ute som behöver bli inspirerade, och jag hoppas att jag kan hjälpa till med det=) Jag hoppas även att jag har rätt om att alla kan lära sig att sjunga, och det kommer vi ju snart att få reda på också. Jag hoppas även på att ni kommer att försöka på detta också och att ni mejlar eller kommenterar in hur det går för er, om jag är till någon hjälp eller om det är något som ni vill ha reda på hur man gör.

jag kommer att skriva om allt jag gör, ge instruktioner och även lägga in video-klipp på mig för att kunna se om det går framåt, och även vido instruktioner.

Jag hoppas även att jag kommer att hitta folk som vill hjälpa mig, då jag kommer att börja mejla sångpedagoger, prata med min musiklärare, och försöka komma in på sång i musikskolan..


jag vet att designen är väldigt tråkig, men än så länge så är det detta jag kommer att börja med, då jag inte är så duktig på hemsidor, html-koder m.m, men om jag märker att denna bloggen utvecklas till något, så kommer jag att be min bror att hjälpa mig, starta en alldeles egen blogg=)

Kram så länge..

och är det något ni undrar så kan ni även mejla mig på
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Sofia

aa på ett sätt vill man väl att det ska gå fort men på ett sätt nt ;) vilken klass går du i elr du har gått ut skolan?

2008-08-23 @ 20:40:04
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Sofia

mm kan tänka mej att det e så, fast nu har jag ju nt gått gymnasiet och har nt haft betyg så länge innan så jag tkr att det är en hel del nu oxå men.. ;) vad går du för linje då? (:

2008-08-23 @ 21:20:48
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Sofia

låter ju bra om det e slappare ;) jag vet nt alls, man har fått hem nån sån katalog men det finns ju hur många linjer och skolor som helst nästan, så jag vet typ nt alls.. :P

2008-08-23 @ 21:24:59
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Sofia

nä precis (:

2008-08-23 @ 21:49:42
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0